مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 14:022022-06-12اجتماعي

فارس من| امتحانات دانشگاه فنی و حرفه ای فارس حضوری برگزار می شود


در حالی که تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در سامانه «فارس من» خواستار مجازی شدن امتحاناتشان شده اند، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس با بیان اینکه سیاست وزارت علوم این است که آزمون ها به صورت حضوری باشد گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، به دنبال آن برنامه های آموزشی متوقف و با مشکلات، چالش ها و راهکارهای فراوانی از قبیل چگونگی ارائه ی دروس، دریافت تکالیف، برگزاری آزمون ها و.

مواجه شد.

به دلیل شیوع و ایجاد محدودیت ها، اکثریت مدارس و دانشگاههای کشور مجبور شدند که فعالیتهای حضوری خود را تعطیل کنند و به فکر تغییر شیوه های آموزش از نظام آموزش حضوری به نظام آموزش و یادگیری الکترونیکی به ویژه آموزش آنلاین بیفتند.

علیرغم وجود مزایا و معایب آموزشهای الکترونیکی، برخی از دانشگاهها در کشور و حتی در سطح جهان، از آموزشهای الکترونیکی به صورت مستقل برای ارائه آموزش بهره می گیرند و بسیاری از صاحبنظران معتقدند که یادگیری الکترونیکی در بهترین حالت مکمل روشهای سنتی است و تجربه موثرتری را برای یادگیرنده به ارمغان می آورد.

با همه مشکلات و تفاسیر گذشته، دانشگاه ها از اوایل سال 1401 و بعد از تعطیلات نوروزی با مهیا شدن شرایط و کاهش آمار مبتلایان به کرونا، آغوش خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| امتحانات دانشگاه فنی و حرفه ای فارس حضوری برگزار می شود

فارس من| امتحانات دانشگاه فنی و حرفه ای فارس حضوری برگزار می شود